De havenmeester is in de maand maart op wisselende dagen aanwezig. Hij is wel telefonisch bereikbaar op werkdagen via 0313-631434. De administratie is bereikbaar op dinsdag tussen 9:00 en 17.00uur via 0313 - 63 14 34. Ons clubhuis Ruumzicht is op zaterdagen geopend van 10:00 tot 16:00 uur. Loop rustig binnen voor een kop koffie of thee of warme chocolademelk.

Zeilboot bouwen door jeugd gestart

Geplaatst op 20-02-2023  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Redactie

Op zaterdag 11 februari was het na twee jaar weer zover: het botenbouwen met de jeugd ging weer van start! Vier enthousiaste kinderen zijn onder de leiding van vrijwilliger Wiel Toussaint gestart met het bouwen van een kleine zeilboot. Wiel doet dat niet alleem maar met hulp van andere enthousiaste vrijwilligers.

De kinderen vonden het in het begin een beetje spannend want ze hadden nog nooit een boormachine vastgehouden. Maar met de goede uitleg en veel oefenen is het ze toch maar mooi gelukt om het één en ander aan elkaar te zetten.

Uitleg boot bouwen

De kinderen krijgen uitleg en informatie over het bouwen van een boot ook hoe je het moet schilderen. Handig voor later! En in de loop van de weken als het mooie weer er aan komt, gaan ze er ook mee leren zeilen. Allemaal leuke en spannende dingen die ze leren.

Nieuwe kinderen welkom

Mocht je nog iemand in je omgeving kennen die het leuk lijkt om mee te doen dan is hij of zij van harte welkom! We starten iedere zaterdag om 14.00 uur. En graag nodigen we ook andere belangstellende uit om even te komen kijken. Altijd leuk om te zien wat ze aan het doen zijn!

Repetitie avond Ruumsingers

Ruumsingers | 20:00 - 22:00 | Ruumzicht