Vraagbaak 'voor leden, door leden'

Begin 2020 zijn drie leden van WSV Giesbeek een vraagbaak gestart. Zij hebben kennis van het onderhoud en repareren van boten en willen graag andere leden helpen met eventuele vragen op dat gebied.

Werkwijze

Via het onderstaande formulier stel je je vraag met betrekking tot het onderhoud en/of reparatie van je boot. De vraag wordt doorgestuurd naar de degenen die in de vraagbaak zitten. Zij hebben overleg en proberen je vraag zo goed mogelijk te beantwoorden via e-mail of per telefoon. Als dat handiger is maken ze een afspraak met je op de haven bij je boot.

Na beantwoorden van de vraag wordt de vraag met het antwoord ook op deze pagina gepubliceerd zodat de informatie voor alle leden toegankelijk wordt.

Overigens kun je geen rechten ontlenen aan het gegeven advies. Je blijft zelf natuurlijk wel verantwoordelijk.

Beveiligingscode Beveiligingscode

Wie zit er in de vraagbaak?

De volgende leden zitten in de vraagbaak:

• Wiel Toussaint
  • Axel van Goethem
  • Chris Heil

Ook in de vraagbaak?

Bezit jij ook bootspecifieke kennis en wil je dat graag met de andere leden delen? Neem dan contact op met Wiel Toussaint via 06-27030744.

p1010091