Sponsorprogramma WSV Giesbeek

WSV Giesbeek heeft een sponsoprogramma met als doel extra geld ter beschikking te krijgen zodat we bijvoorbeeld nieuwe activiteiten kunnen opstarten, voor onderhoud van de haven en materialen, en/of de aanschaf van nieuwe materialen voor de diverse cursussen en verenigingsactiviteiten die er zijn.

Brons, zilver en goud niveaus

Het sponsorprogramma kent drie verschillende niveaus (brons, zilver, goud) waarbij het instapniveau zeer laagdrempelig is gehouden zodat ook kleinere bedrijven de mogelijkheid hebben om hieraan deel te nemen. Voor het hoogste niveau is er voor gekozen om deze exclusief te maken met een bijbehorende prijsstelling.

Om sponsor te worden op brons niveau zal er minimaal 150 euro per jaar worden gevraagd, voor deelname op zilveren niveau 500 euro; voor het niveau goud wordt 1.000 euro per jaar in rekening gebracht.

Kenmerken sponsorprogramma

In de afbeelding hieronder vind je de kenmerken van het sponsorprogramma 2023.

sponsorprogramma-brons-zilver-goud-2020-03-16

* logo met doorkliklink naar website bedrijf
** nieuwsbrief verschijnt minimaal 10 keer per jaar

Voor wat betreft de nieuwsbrief: alle leden ontvangen minimaal tien keer per jaar een digitale nieuwsbrief zodat zij op de hoogte blijven van het reilen en zeilen bij WSV Giesbeek. Op dit moment heeft de vereniging ongeveer 1.200 leden, waarvan een flink aantal ook ondernemer is.

De kleine lettertjes

• De genoemde bedragen zijn voor sponsoring van 1 januari tot 31 december van datzelfde jaar.
  • Wij gaan uit van een automatische verlenging, tenzij er voor 1 december is opgezegd middels een e-mail aan ruutseb.[antispam].@wsvgiesbeek.nl.
  • Bij bepaalde sponsormogelijkheden dient u op eigen kosten, flyers of beachflags te laten maken.
  • Bij wijziging van de sponsorpakketten zal dit voor 31 oktober gecommuniceerd worden met het bestuur via ruutseb.[antispam].@wsvgiesbeek.nl.

Het contract kun je hier downloaden.

Meer informatie

Voor meer informatie over dit sponsorprogramma kun je contact opnemen met Sandra Raben via nebar.ardnas.[antispam].@wsvgiesbeek.nl