AED en reanimatie - herhalingstraining

Op 20 januari 2024 geeft Janny Minnen herhalingstrainingen AED en reanimatie op de vereniging. Alleen leden van WSV Giesbeek kunnen zich aanmelden voor deze cursus.

De training duurt 2 uur. De eerste training start om 9.00 uur, de tweede om 11.15 uur.

Kosten en aanmelden

De kosten bedragen € 10,00 euro per deelnemer. De groep zit vol bij zes deelnemers. Het minimale aantal bedraagt 4 deelnemers.

Je meldt je aan door het aanmeldingsformulier in te vullen dat zichtbaar wordt nadat je als lid bent ingelogd.

Aanmelden

Log hieronder eerst in als lid op onze website. Pas daarna verschijnt het formulier waarmee je je kunt aanmelden.

Door vervolgens in het formulier te klikken op het gewenste cursusmoment meld je je aan voor de cursus.

Wachtwoord en/of gebruikersnaam vergeten?