Cursussen tijdens de wintermaanden

WSV Giesbeek biedt jaarlijks gedurende de wintermaanden een aantal cursussen aan. Zowel leden van WSV Giesbeek als niet-leden kunnen zich daarvoor aanmelden.

Docenten

Al enkele jaren verzorgt Onno Walda de cursus Klein Vaarbewijs 1. Sinds 2021 geeft Hans van Gorkom de cursus Klein Vaarbewijs 2 en de cursus Marifonie. Hans heeft onder meer 15 jaar bij de waterpolitie gewerkt en vaart zo nu en dan als schipper op een groot schip.

Janny Minnen geeft de reanimatie en AED cursussen.

Cursusaanbod

Bij voldoende aanmeldingen geven we de volgende cursussen.

Er gelden de volgende voorwaarden:

• Als er, 3 weken voor de cursus begint, meer cursisten intekenen dan er kunnen deelnemen, dan gaan leden vóór niet-leden.
  • Elke cursus telt een minimum en een maximum aantal deelnemers. Als het minimum niet gehaald wordt gaat de cursus niet door. Wordt het maximale aantal overschreden dan geldt het principe: eerst leden en daarna 'wie het eerst komt die het eerst maalt'. Inschrijvingen worden gedagtekend voor het bepalen van de volgorde.
  • Indien er veel meer cursisten zijn dan het maximum, wordt geprobeerd om een extra cursus te organiseren.
  • Inschrijving is alleen mogelijk via de website.
  • Alleen cursisten die zich hebben ingeschreven en betaald kunnen deelnemen aan de cursus.
  • Iemand die wel inschrijft maar niet komt is 30% van het cursusgeld verschuldigd. Deze voorwaarde geldt niet bij ziekte van langere duur of ernstige familie omstandigheden.
  • Elke cursist kan op de site zien of de cursus doorgaat.