WSV Giesbeek winnaar 'De leukste jachthaven voor honden Award 2020'

Geplaatst op 18-02-2020  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Redactie

wsv-giesbeek-uitreiking-award-honden-aan-boordOp zaterdag 15 februari jl. ontving André de Graaf namens WSV Giesbeek de Award voor 'De leukste jachthaven voor honden' uit handen van Trudie Rutten, initiatiefneemster van Hondenaanboord.nl.

Eén op de drie boten heeft hond aan boord

Hondenliefhebbers vormen een grote doelgroep binnen de jachthavenbezoekers. Ongeveer één op de drie boten heeft één of meer viervoeters aan boord. Varende hondenliefhebbers stellen hondvriendelijkheid zeer op prijs. Deze Award is bedoeld om aandacht te geven aan de wensen van deze hondenliefhebbers.

Spannende stemronde

Op 30 november 2019 kwam Giesbeek na een spannende stemronde als hondvriendelijkste jachthaven uit de bus. De jachthavens werden beoordeeld op: de gastvrijheid van het personeel jegens honden en hun baasjes, de toegankelijkheid en veiligheid van de jachthaven en de aanwezige faciliteiten voor honden, de uitlaat- wandel- en zwemmogelijkheden nabij de jachthaven en in de omgeving.

Jeugd Laser Pico les CWO Ervaren en Gevorderd

Zwaardbootzeilen (Cadet, Optimist, Laser, L. pico) | 18:00 - 21:00 | deel 1 / 11 | WSV Giesbeek

Repetitie avond Ruumsingers

Ruumsingers | 20:00 - 22:00 | Ruumzicht