Ruumzicht is weer geopend voor haar leden en passanten op donderdag en vrijdag van 16:00 tot 22:00 uur. Op de zaterdag van 10:00 tot 22:00 uur en op de zondag van 12:00 tot 22:00 uur. De keuken is op alle dagen open tot 20:15 uur. U bent van harte De administratie is bereikbaar op dinsdag tussen 9:00 en 17.00uur via 0313 - 63 14 34.

Webinar Marifonie van Varen doe je samen!

Geplaatst op 14-11-2022  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Redactie

Op donderdagavond 24 november 2022 organiseert Varen doe je samen! het webinar ‘Marifoongebruik in de Praktijk’. Aan de hand van vragen en voorbeelden uit de praktijk wordt toegelicht hoe, waar en waarom je een marifoon het beste kunt gebruiken.

Heb je al een marifoon en ben je huiverig om deze te gebruiken? Meld je dan zeker aan, je krijgt handige tips en uitleg over het belang van het gebruik van de marifoon.

Marifonie gebruik in de praktijk

In het eerste webinar Marifoongebruik uit 2021 zijn tips, regels en afspraken aan bod gekomen. Tijdens dit komende webinar zoomen we verder in op de praktijk. In een digitale presentatie van ongeveer een half uur krijg je voorbeelden en tips van experts van onder meer Port of Amsterdam, Port of Rotterdam en Koninklijke Binnenvaart Nederland over het juiste gebruik van de marifoon. Zowel een expert vanuit de recreatie- als de beroepsvaart als een professioneel nautisch verkeersleider vertellen je erover en geven zij verschillende praktijkvoorbeelden. Tijdens het webinar is er ruimte voor vragen aan het expertpanel.

Wanneer: donderdag 24 november 2022
Hoe laat: 20:30 - 21:15 uur
Locatie: online - livestream via YouTube (link volgt)
Kosten: geen

Aanmelden

Ben je geïnteresseerd in het webinar 'Marifoongebruik in de Praktijk', meld je dan aan door op deze link te klikken en geef alvast je vragen door zodat we deze kunnen behandelen tijdens het webinar. Je ontvangt twee dagen van tevoren de bevestiging met link naar de livestream en meer informatie.

Klik hier om je aan te melden

Meer informatie

Wil je alvast meer lezen over dit onderwerp? Via onderstaande links vind je interessante informatie:

Alle eerdere webinars, zijn ook terug te kijken via Varendoejesamen.nl/webinars en op het VDJS-YouTubekanaal terug te kijken (tip: abonneer je!).

Team Varen doe je Samen!

Eendaagse cursus Marifonie en examen bij WSV Giesbeek

Goed om te weten alvast: op 11 maart 2023 geeft Hans van Gorkom een eendaagse cursus Marifonie met op dezelfde dag ook de afname van het bijbehorende examen. Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

Algemeen | 18:30 - 21:30 | deel 15 / 21 | Haven WSV Giesbeek

Woensdagavondcompetitie