Uitnodiging trainings- en hulpweekend Sailhorse

Geplaatst op 28-04-2022  -  Categorie: Zeilen  -  Auteur: Redactie

Wat gaan we doen?

Op 6, 7 en 8 mei 2022 is er bij WSV Giesbeek een Sailhorse-trainingsweekend voor twee groepen zeilers:

1. De wedstrijdzeilers, voor hen is er een speciale trainer aanwezig.
  2. De beginnende Sailhorse zeilers, zij zijn in het bijzonder van harte welkom, ook voor hen is een begeleider/trainer aanwezig. We helpen je met plezier met je Sailhorse op weg naar het (wedstrijd)water, ook al heb je nog geen of weinig ervaring.

We geven in de tweede groep ook aandacht aan onze niet-wedstrijdzeilers. Want ook jullie varen met plezier in je Sailhorse en verdienen onze hulp bij het zeilen en het gebruik van je Sailhorse.

Denk hierbij bijvoorbeeld aan tips bij het tuigen, trimmen en onderhouden van je boot. Maar ook een kijkje nemen in de wedstrijdboten om eens te kijken hoe de dingen daar in elkaar zitten is een mogelijkheid. En we bieden een passende training op het water.

Niet alleen trainen!

Een ander belangrijk doel van dit weekend is ondersteuning bieden aan de Giesbeekse Sailhorsezeilers! Heb je vragen over je eigen boot, of wil je eens een blik werpen in een wedstrijdboot? Of gewoon mede Sailhorsezeilers ontmoeten? Kom naar de haven op vrijdagmiddag/avond, of zaterdagmiddag na 16:00 uur. Je vindt ons bij de loods, of op het kampeerveld. Ook als je niet deelneemt aan de training ben je van harte welkom.

Bezit je geen Sailhorse maar heb je belangstelling voor onze mooie boot? Schroom niet en kom langs! We vertellen je graag alles over Sailhorse!

Samenvattend zetten we dit weekend in als een gezellige en leerzame Sailhorse bijeenkomst voor iedereen.

Het globale programma

Vrijdag 6 mei

Vanaf 14:00 uur ontvangst, boten optuigen en Sailhorse ontmoetingen, tips en trucs.

Zaterdag 7 mei

Training vanaf 10:00 uur. Vanaf =/- 16:00 uur Sailhorse ontmoeting, tips en trucs.

Zondag 8 mei

Training vanaf 10:00 uur.

De inschrijving

De kosten voor deelname aan het weekend zijn € 50,-. Gebruik van de faciliteiten (helling, parkeren, sanitair, ligplaats, ontbijt/lunch en kampeerplek) is inbegrepen. Je kunt inschrijven via de website van de Sailhorse Sailing Club. Hier vind je ook uitgebreidere info en een overzicht van de deelnemers.

Korting voor leden WSV Giesbeek

Ben je lid van WSV Giesbeek en heb je ligplaats in de haven of op de wal? En blijf je niet overnachten? Dan kost deelname aan de training € 30,-.

Heb je vragen?

We horen ze graag!

Bel met Rolf Deen +31 6 866 134 76 of email nekazdjirtsdew.[antispam].@sailhorse.nl.

We hopen met dit weekend een leuk en leerzame aftrap van het Sailhorse seizoen te maken. Schroom niet en kom lekker zeilen/ontmoeten bij WSV Giesbeek!

Jeugd Catamaran Race Training

Volwassenen Laser Radiaal les CWO Basis