De havenmeester is in de maand maart op wisselende dagen aanwezig. Hij is wel telefonisch bereikbaar op werkdagen via 0313-631434. De administratie is bereikbaar op dinsdag tussen 9:00 en 17.00uur via 0313 - 63 14 34. Ons clubhuis Ruumzicht is op zaterdagen geopend van 10:00 tot 16:00 uur. Loop rustig binnen voor een kop koffie of thee of warme chocolademelk.

Terugblik op de surfwedstrijd van 2 april

Geplaatst op 14-04-2023  -  Categorie: Surfen  -  Auteur: Redactie

surfwedstrijd-giesbeek-bedankt-2-april-2023

Het is zondag 2 april 07.30 uur 's morgens. Het is koud maar er staat al genoeg wind. Maar ook een gevoestemperatuur van -2°C. Echt koud dus!

De eerste surfwedstrijd staat op punt van beginnen. Ik weet niet of er echt animo voor is,....... maar dat blijkt anders te zijn. Want de eerste hadden zich reeds zaterdag al gevestigd met hun camper op het terrein van WSV Giesbeek (met dank weer voor de gastvrijheid).

Voor 10.00 u hebben zich al 36 mannen en vrouwen gemeld. Even een bakkie koffie in Ruumzicht doen om weer warm te worden.

Na de palaver was de eerste start om 12.00 u. Tijdens de eerste manche hadden de meesten het goed slecht: tranen in de ogen van de pijn in de vingers tijdens het varen. De gevoelstemperatuur lag immers nog steeds rond 0°C. Later kwam het zonnetje en dat voelde goed.

Hierbij wil ik ook het Team Ruben (startschip, rescue enzovoort) bedanken voor de goeie zorgen en het trotseren van de kou. Het was weer top geregeld!

Na de wedstrijd bij Ruumzicht een biertje en wat eten. Barry en Petra ook jullie weer bedankt!

Gr. De Windsurfers LT en Mistral Pandera

Openingsavond Kielboot zeillessen