Schrijfster Wieke van Oordt over haar zeilervaringen

Geplaatst op 14-01-2023  -  Categorie: Zeilen  -  Auteur: Redactie

Op vrijdagavond 20 januari komt schrijfster Wieke van Oordt. Wieke schrijft kinderboeken en colums voor het maandblad Zeilen. Wieke heeft zich de laatste vijf jaren bekwaamd in het zeilen, op zoet en zout, schreef daar twee boeken (Steigerjunkie en Vrouwen kunnen niet zeilen) over en kocht zelfs haar eigen boot Avalon.

Wij hebben haar weten te strikken om op onze eerste winterclubavond te vertellen over onder meer haar ervaringen als 'steigerjunkie'.

Nou, als dat geen reden is om te komen voor een gezellige avond? De deur gaat open om 19.30 uur en om 20.00 uur start de avond.

Wij, die van de clubavondencommissie, zorgen voor koffie/thee en een koekje en vragen we jou iets lekkers te drinken of te knabbelen mee te nemen. Tot vrijdag 20 januari!

Klik hier voor informatie over het Valkzeilen bij WSV Giesbeek.

Jeugd Cadet les CWO Ervaren en Gevorderd

Zwaardbootzeilen (Cadet, Optimist, Laser, L. pico) | 18:00 - 21:00 | deel 1 / 11 | WSV Giesbeek

Aprilwedstrijden

Jeugd Optimist les CWO Basis