Op 29 november: zeilreis naar Antarctica, een reisverslag

Geplaatst op 17-11-2019  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Redactie

Om elkaar niet de hele winter te hoeven missen en zeilervaringen op het droge op te doen, zijn er ook komende winter weer clubavonden!

We gaan informatie, theorie en gezelligheid combineren. Dus vaak een informatief gedeelte (zeilervaringen, reisverslagen, zeiltheorie) waarna we de theorie/informatie op een gezellige manier gaan verwerken. Natuurlijk gecombineerd met een hapje en een drankje. Met als belangrijkste motto: voor leden door leden!

Onderwerpen die jij wilt delen met medezeilers zijn welkom en horen we graag. Wij kijken dan op welke avond we daar ruimte voor inpassen.

Clubavond 29 november 2019

Op 29 november aanstaande bespreekt Ymke haar zeilreis naar Antarctica. Alle leden zijn van harte welkom bij deze presentatie.

De volgende clubavond is op vrijdag 24 januari en wordt verzorgt door Anne met als onderwerp 'Van Valk naar kajuitzeilboot'.

Praktische informatie over de clubavonden

• Iedere clubavond start om 20.00 uur. Voor kaarsjes, een gezellige aankleding, koffie en thee wordt gezorgd.
  • Plaats: Lijzijde.
  • Vanaf de pauze een gezellige borrel op Amerikaanse wijze, dus: fris, bier, wijn, nootjes e.d. zelf meenemen. Wat je meeneemt laat je weten via de What’s app-groep.

Aanmelden

Aanmelden voor de What’s app-groep kan via Pieter Toonen (0644797067). Hij voegt je toe in de groep Clubavonden WSV Giesbeek. Op die manier krijg je de alle informatie over deze avonden.

Graag ontmoeten we jou tijdens deze winter!

Chantal, Wilma en Tineke