Leren zeilen in de Optimist, da's leuk!

Geplaatst op 05-03-2022  -  Categorie: Zeilen  -  Auteur: Redactie

De Optimist is een eenmans jeugdzeilboot. Dat wil dus zeggen dat jij alles doet in de boot. Jij zit aan het roer en bepaalt dus de koers, jij bedient het zwaard en de zeilen en dus hoe hard je gaat. Je bent dus de kapitein van je eigen zeilboot!

Juist doordat je alles zelf doet, leer je snel zelfstandig zeilen. Ga je lekker? Dan komt dat door jou! Gaat het even niet zo soepel? Dan komt dat ook door jou en dan zijn er de zeilinstructeurs om je te helpen met uitleg en oefeningen.

Voor zomerseizoen 2022 zijn er nog plekken vrij. Klik hier voor meer informatie en aanmelden.

Indoor proefles in zwembad

Wil je eerst proefzeilen in het zwembad? Dat kan ook. Klik hier voor meer informatie.

Aprilwedstrijden

Jeugd Optimist les CWO Basis

Zwaardbootzeilen (Cadet, Optimist, Laser, L. pico) | 09:00 - 12:00 | deel 1 / 9 | WSV Giesbeek

Volwassenen Laser Radiaal les CWO Ervaren en Gevorderd