Doneer voor een nieuwe Sailwise!

Geplaatst op 23-01-2023  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Redactie

Een groep maatschappelijk betrokken zeilers vraagt je aandacht voor het volgende:

De stichting Sailwise maakt het voor mensen met een beperking al decennialang mogelijk om ‘zonder beperking’ zeilend hun grenzen te verleggen. Hun oude Sailhorse is aan vervanging toe en wie zou dat beter kunnen verzorgen dan alle Sailhorse zeilers en hun vrienden bij elkaar?

In overleg met Sailwise is besloten een nieuwe romp te leveren. Het wordt een zogenaamd rompswap project (klik op de link voor meer informatie) waarbij alle beslag en dergelijke overgebouwd wordt van de oude boot naar de nieuwe, waardoor enorm op de kosten kan worden bespaard.

Wij gaan ervoor, een nieuwe Sailhorse voor Sailwise!

Maar… een nieuwe romp is niet gratis. Door de onbezoldigde inzet van SailhorseShop en het gebruik van de onderdelen en beslag van de oude boot is er een kleine € 10.000,- nodig om dit project te financieren. Dit bedrag zal door donaties bij elkaar gesleept moeten worden. Naast de inspanningen van Sailwise binnen het eigen netwerk, vragen we ook onze leden en vrienden bij te dragen aan dit unieke project.

Op de Algemene Vergadering is al besloten € 1.000,- uit de kas van de Sailhorse Sailing Club bij te dragen. Een mooi begin! Jouw donatie is van harte welkom om dit project mogelijk te maken. Hiervoor is door Sailwise een speciale donatiepagina ingericht.

Je bereikt deze pagina via de Sailhorse Sailing Club-website of scan/klik de QR-code hieronder. Jouw bijdrage klein of groot, wordt bijzonder gewaardeerd!

qr-code-voor-sailhorse-voor-sailwise-2023

Vertel anderen over deze actie

Op de actiepagina op de website van de Sailhorse Sailing Club wordt een blog bijgehouden. Hier delen we bijzondere gebeurtenissen, schenkingen en de voortgang van dit project. In de blog vind je ook de uitgebreide verslagen van ons eerste bezoek aan Robinson Crusoe en de inspectie van de oude romp.

Wij hopen dat jij ons steunt met deze bijzondere actie!

Namens de leden van de Sailhorse Sailing Club,

Tjep van Roon

Jeugd Laser Pico les CWO Ervaren en Gevorderd

Zwaardbootzeilen (Cadet, Optimist, Laser, L. pico) | 18:00 - 21:00 | deel 1 / 11 | WSV Giesbeek