Dinsdagavond vrijzeilen in de kielboten

WSV Giesbeek organiseert op de dinsdagavonden de 'vrijzeilen avond'.
In de kielboten van de vereniging (Valk en Randmeer) kunnen cursisten die bij de vereniging een zeilcursus volgen of in het verleden hebben gevolgd én nog lid van de vereniging zijn, gratis in een ongedwongen sfeer varen en het geleerde in de praktijk oefenen.

Overigens staat deze avond open voor alle leden.

Aan- en afmelden

De avonden zijn facultatief, je kunt meedoen wanneer het je uitkomt en wanneer je je van tevoren aanmeldt houden we een plekje vrij.

Mocht je toch op het laatste moment verhinderd zijn dan is het fijn als je je afmeldt, zodat wij niet onnodig op je blijven wachten. Aan- en afmelden kan via de whatsappgroep 'Vrijzeilen WSVG' van WSV Giesbeek.

Begeleiding

Ervaren instructeurs zorgen voor de begeleiding en bootindeling . Degenen die deze avond begeleiden zijn in wisselende samenstellingen aanwezig.

Een avond vantevoren beoordelen de instructeurs of de weeromstandigheden passend zijn bij een plezierige en veilige zeilavond. Via de whatsappgroep 'Vrijzeilen WSVG' wordt je daarvan op de hoogte gehouden.

Wanneer

Vanaf de eerste dinsdag na de eerste CWO-lesdag begint het vrijzeilen. Dit valt doorgaans samen met de eerste dinsdag na het begin van de zomertijd.

De afvaart is tussen 18:30 uur en 19:00 uur.
De terugkomst tussen 21:00 uur en 21:30 uur.

Verplicht

• Lidmaatschap Watersportvereniging Giesbeek.
  • Reddingsvest: daar dien je zelf voor te zorgen. Er zijn echter een beperkt aantal reddingsvesten van de vereniging beschikbaar voor het geval je nog niet over een reddingsvest beschikt.

Aanmelden en meer informatie

Nieuwe cursisten ontvangen elk zeilseizoen, na plaatsing in de CWO-zeilopleiding, een link waarmee je jezelf kunt aanmelden bij de whatsappgroep 'Vrijzeilen WSVG' van WSV Giesbeek.

Leden kunnen een verzoek, om lid te worden van de whatsappgroep 'Vrijzeilen WSVG' sturen aan: eitcurtsnitoobleik.[antispam].@wsvgiesbeek.nl. Ook voor meer informatie kun je bij dit e-mail adres terecht.