Ben jij in voor een winterzwemavontuur?

Winterzwemmen wint aan populariteit. Het is mogelijk positief voor je gezondheid en je krijgt er natuurlijk een enorme boost van als je echt dat koude water ingaat. Bij de vereniging hoeven we daarvoor alleen maar door het hek te gaan.

Er zijn in ieder geval al een paar leden die dit graag wekelijks, bijvoorbeeld op de zondagochtend, willen doen. Maar misschien zijn meerdere leden hierin geïnteresseerd en kunnen we daar een gezamenlijke activiteit van maken?

Aangezien er ook risico's aan zijn verbonden willen we dit alleen gaan doen als er een verpleegkundige of arts bij aanwezig is, die in geval van nood, hulp kan verlenen.

Ben jij geïnteresseerd? Geef dan je belangstelling door het formulier op deze webpagina in te vullen. Ben je verpleegkundige of arts en wil je hierbij aanwezig zijn/zelf meedoen dan horen we dat graag via datzelfde formulier.

Geef je belangstelling door

Ben je verpleegkundige of arts en wil je aanwezig zijn bij het winterzwemmen en/of zelf meedoen dan horen we dat graag bij de vraag hieronder.

Beveiligingscode Beveiligingscode

LZ - Cursus Basiscertificaat Marifonie