Vaarwel Land, Hallo Vrijheid!

Geplaatst op 30-04-2024  -  Categorie: Zeilen

Ahoy jonge zeilers! Het is tijd om de trossen los te gooien en de zeilen te hijsen, want het vrijzeilen voor de jeugd is weer van start gegaan! Op maandag- en vrijdagavond verandert het water in een speeltuin waar avontuur en plezier samenkomen. Ben jij een jeugdlid met CWO II zeilervaring? Dan is dit jouw kans om gratis de golven te bedwingen. De vereniging stelt Laser Pico’s ter beschikking, maar voel je vrij om met je eigen boot te komen. Geen zorgen over de kosten, want die zijn er niet!

Op het water ben jij de kapitein. Of je nu wilt racen met de wind in je zeilen, een spel wilt spelen met een bal, of gewoon wilt genieten van een verfrissende duik, alles kan en mag. Er is altijd een ervaren rescue team in de buurt, maar zij laten jou je gang gaan. Zij zijn er voor jouw veiligheid, zonder zich te mengen in jouw zeilplezier. Dus, verzamel je vrienden, trek je zwemvest aan en kom naar de haven. Het gaat niet om wie het snelst is of het verste kan zeilen, maar om de lol die je hebt met elkaar. Laat de alledaagse zorgen achter je en laat het kind in je los op het open water. Wij kunnen niet wachten om te zien wat jij gaat doen! Je moet je wel even inschrijven voor het Vrij Jeugdzeilen seizoen 2024, dat doe je hier.

Zet koers naar plezier - wij zien je op het water!

MEI

Zwaardbootzeilen (Cadet, Optimist, Laser, L. pico) | 18:00 - 21:00 | deel 4 / 12 | WSV Giesbeek

Groepszeildag Sailability

Sailability | WSV Giesbeek