Aanvraag winterstalling op bokken voor boten met een zwerfplek

Vul het formulier op deze webpagina in als je winterstalling 2023-2024 voor een boot wilt aanvragen op bokken of botenwagens van WSV Giesbeek, en deze boot heeft een zwerfplek in onze haven.

Leden met een boot waarvan een vaste/verzekerde zomerligplaats 2023 in de haven is toegekend en een lidnummer lager dan 6800 hebben, hebben voorrang bij het huren van bokken en/of botenwagens van WSV Giesbeek. Blijven er daarna bokken of botenwagens over dan worden deze verdeeld over de leden die een zwerfplek hebben en graag in aanmerking willen komen voor stalling van de boot of boten op bokken of botenwagens van WSV Giesbeek.

Bij verdeling van deze bokken neemt de havenmeester contact op met je begin november 2023.

Huurovereenkomst bij accepteren winterstalling

Bij de winterstalling op de wal is het aangaan van de huurovereenkomst lig- en/of bergplaats verplicht.

Aanvraagformulier

Alleen als je ingelogd bent volgt hieronder het aanvraagformulier.

Jeugd Cadet les CWO Ervaren en Gevorderd

Zwaardbootzeilen (Cadet, Optimist, Laser, L. pico) | 18:00 - 21:00 | deel 1 / 11 | WSV Giesbeek

Aprilwedstrijden

Jeugd Optimist les CWO Basis