Ligplaats aanvragen

Middels het invullen en verzenden van het formulier* op deze pagina vraag je een ligplaats aan. Alleen als je ingelogd bent is dit formulier zichtbaar en kun je deze invullen.

Wil je in aanmerking komen voor een ligplaats in het water voor het zomerseizoen, dan dient deze  aanvraag voor 1 december het jaar voorafgaand aan dat zomerseizoen bij ons ingediend zijn door het formulier op deze pagina in te vullen.

Een aanvraag voor het hellen en eventueel stallen van de boot voor het winterseizoen verloopt via het formulier op deze pagina: Hellen najaar

* Het formulier is alleen zichtbaar als je als lid bent ingelogd. Dan verschijnt er aanvullend een rode navigatiebalk.

Belangrijk

• Voor alle boten op te terrein van WSV Giesbeek (zowel te water als op de wal) geldt dat deze verzekerd moeten zijn. Er moet ten minste sprake zijn van een Wettelijke Aansprakelijkheidsverzekering (WA-verzekering)!
  • Voor zowel de ligplaatsen in het water als de lig- en/of bergingsplaatsen op de wal gelden de civielrechtelijke regels van huur en verhuur (huurovereenkomst). De vereniging is verhuurder en de eigenaar, bezitter, houder van het vaartuig, bok, trailer/botenwagen is huurder van de ligplaats, walplaats, staanplaats, berging. Er is geen sprake van bewaarneming door de vereniging en bewaargeving door de eigenaar, bezitter, houder van het vaartuig, de bok, trailer of botenwagen. Middels het invullen van het aanvraagformulier voor een ligplaats dien je akkoord te gaan met de huurovereenkomst

LZ - Cursus Basiscertificaat Marifonie

Cursussen | 09:00 - 13:00 | Lijzijde WSV Giesbeek