speedbootje

117x gezien       Geplaatst: 15 maart 2024       Verloopt op: 24 mei 2024       Type: Aanbod       Categorie: Motorboten
N.o.t.k.

Beschrijving

super leuke boot,
Vaart super leuk, met 4 zitplaatsen die omgetoverd kunnen worden in 2 ligplaatsen, een radio met speakers,
talamex switch panel en 12v aansluiting heb je hier een heel leuk bootje aan.

Er hangt een 15pk mercury fourstroke achter die begrensd is op +/-20km/h (certificaat aanwezig), daardoor is de boot vaarbewijs vrij.
met stuur en afstandsbediening kan je hier heerlijk mee varen.

De trailer is een Marlin kanteltrailer met zo goed als nieuwe banden en netjes afgesteld op de boot.

De hele combinatie heeft bij mij altijd droog (binnen) gestaan, dus heeft niks te lijden gehad.

Ik verkoop de boot omdat ik hem te weinig gebruik en het zonde vind om zo'n leuk bootje stil te laten staan.

Opties en accessoires:
-benzinetank 12L
-2x speaker met radio
-2x stootwiel
-spanbanden
-12v aansluiting
-talamex switch panel
-navigatie verlichting
-marlin kanteltrailer
-15pk mercury 4takt met power trim
-console unit en stuur
-op maat gemaakt dekzeil